תפריט

משפטים לפייסבוק! מלא משפטים לפייסבוק - משפטים מצחיקים ונכונים תהנו!!


יותר אנשים מחוברים לפייסבוק מאשר למציאות
רק בפייסבוק אתה יכול לדבר אל הקיר והוא יענה לך
הפסקתי לראות "חדשות", מאז שיש לי את הפייסבוק אני רואה רק "חדשות עדכניות". יותר מעניין ופחות מזעזע.
נראה לי הסטטוסים שלי מקולקלים . במקום לעשות לי לייק אנשים מגיבים במקום
רמת השנינות עולה כשרמת הלייקים יורדת.
מעניין לי ת'פרופיל מי הסתכל לי על התחת
איכות הסטטוס נמדדת לפי כמות הלייקים והתגובות שהוא מקבל.
משעמם לי כל כך שעוד שניה אני עושה לייק לעצמי
איזה בעעעסה נרדמה לי הרגל בצהרים ,עכשיו היא לא תישן כל הלילה
נכון שיש הרבה דגים בים,אבל אני לא יודעת לשחות
גם בסקס יש הגבלת מהירות.מותר עד 68. כי ב 69 מיתהפכים
מה הכי מבעס לאכול בבוקר? את החפירות של השעון מעורר
פעם היו לי חיים, עד שאידיוט אחד אמר לי לפתוח פייסבוק
חיוך לא עולה כסף,אבל שווה זהב :)
אני לא טינקי ווינקי, אני לא דיפסי, אני לא ללה, ואני לא פה!!
"לטעות זו חולשה אנושית ולמחול מעלה אלוהית"
שאני יראה אותך עם מישו אחר אני לא יקנא, אמא שלי תמיד לימדה אותי להתחלק במשחקים שלי
מה משותף לדמקה ולישראלים? אחד אוכל תשני
תרשום תרשום: כולם מכניסים לי לחריץ (כספומט)
פעם אתה בעל הבית פעם אתה נעל בית.
הקיר שלי בשיפוצים, בבקשה לא להשאיר לי הודעות תמונות או סרטונים עליו
נכנס יין יצא סוד, נכנס חומוס יצא נוד.
קיר צבוע, נא לא להשאיר הודעות!
מחפש לקשר רציני את האחת, ומצידי שתביא איתה עוד אחת, אני אדם פתוח!
גברים לא מתבגרים, הם פשוט לומדים איך להתנהג בציבור
אין דבר יותר כייף מפתוח ת'בוקר עם לייק
מעניין מה ברווז מרגיש כשיש לו צמרמורת?
יש דברים שלא אבין לעולם!!!! לא משנה כמה ברור שמעתי
ללכת למקדונלדס ולהזמין סלט זה כמו ללכת לזונה ולבקש חיבוק..
ציצים הם ההוכחה שגבר יכול להתרכז בשני דברים בבת אחת.
שכבשים לא נרדמות מה הן סופרות?
כבוד הוא דבר שמקבלים לא לוקחים!
הו אלוהיי הו אלוהים סמן לי לייק על החיים
למישהו יש מושג איך אומרים "כמו" באנגלית?
אם אתה כבר חי בסרט לפחות תקרא את התסריט נכון!
אם בחורות יפות ישנות שנת יופי, אז המכוערות ישנות שנת אופי?
נשארתי עם אותו כיוון אבל שיניתי את הדרך
ילדים במושב האחורי גורמות לתאונות- ותאונות במושב האחורי גורמות לילדים!
יש לי פתרון לתאונות שלט קטן ברכב שרשום "נהגת"
צדי צרפתי היה פה ....אבל זה רק ל-יד
הייתי בברית מילה, המוהל חתך מוקדם
גיליתי שאני יותר יפה בחושך
אל תאמרו פג תוקף, אמרו בטעם של פעם
מתי ההנג עובר?
אני לא שמן, יש לי לב רחב
ראיתי באוטובוס איש אחד, ששכח להסתפר מאחורי הצוואר. דיווחתי לפיקוד העורף.
עד היום דיברתי אל הקיר, היום אני כותב עליו
יש לי חבר שזיין בתוך אמבולנס, מאז אני קורא לו מד"א-פאקר
לטעות זה אנושי, למצוא את מי להאשים זו אסטרטגיה.
פייסבוק זה כמו מקרר, אפילו אם הוא רייק פותחים כל כמה דקות
מי שטוב לו ושמח לייק ילחץ
אולי אלכוהול הורג אנשים, אבל בואו לא נשכח כמה אנשים נולדו בזכותו
אני תמיד אומרת את האמת, אפילו שאני משקרת
נכון תמיד שתדליק סיגריה ברחוב יגיע מהשיחים איזה אתיופי ויבקש אחת
שתי סיכות רבו מכות ברחוב , מי בא להפריד ? סיכת ביטחון.
לייק מי , או שתלחץ לי לייק

"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר..."
"מכשולים הם הדברים המפחידים שאתם רואים בזמן שאתם מסירים את העיניים מהמטרה שלכם..."
"בכל אדם טמון הפוטנציאל להיות מיוחד במינו , החוכמה היא למצוא את המיוחד..."
"בדרכך למעלה , זכור את אלה שהיו איתך למטה , כי בדרכך למטה תצטרך אותם שוב..."
"הבדידות היא מקום נעים לבקר בו , אבל מקום רע לגור בו..."
"אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד..."
"לא משנה לאיזה בור נפלת ,תשמח כל עוד אין מעליך אדמה ..."
"החיים ממשיכים ואסור להסתכל לאחור,לפעמים העבר כואב,לפעמים הוא יפה ,אבל..עדיף לחיות את ההווה ,לדעת להעריך את מה שיש,לא לבכות על העבר, ולאהוב את מה שנותר..."
"אל תבקש מאלוהים חיים קלים ,בקש ממנו כוחות שיעזרו לך לעמוד בכל קושי..."
"כל סוף הוא התחלה חדשה ,העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה ..."
"יש הרבה דגים בים ,אבל החוכמה היא לתפוס כריש"
יופי פותח לכם הרבה דלתות בחיים , אבל האופי מכניס אתכם פנימה
"החיים אינם נמדדים לפי כמות הנשימות שנשמת , אלא לפי כמות הרגעים בהם עצרת את נשימתך..."
"אחרי העצב תמיד תבוא השמחה , והחיוך הוא זה שימחק את הדמעה שעל הפנים..."
"עדיף חבר אחד אמיתי , מאשר הרבה מזוייפים..."
תמיד אחרי העצב והבכי יבוא ה-ח-י-ו-ך
המוותרים - אף פעם לא מצליחים , המצליחים - אף פעם לא מוותרים
יום ללא חיוך זה פשוט יום מבוזבז
אנשים לא משתנים , הם רק הופכים להיות מה שהם באמת
חברים קשה למצוא , קשה לאבד , ובלתי אפשרי לשכוח
כווולם רוצים ללכת לגן עדן , אבל אפ'חד לא רוצה למות
את הכאב תחליף השמחה , את הדמעה יחליף החיוך
החיים שולחים לך אינסוף סימנים , שאתה פשוט מסרב לראות אותם
"אל תצטער על העבר, בסוף הכל הוא לטובה.."
הטעויות הכי גדולות שלך יכולות להוביל אותך , לאושר הכי גדול שלך ..
אם היינו חיים בעולם ללא רע , אז לא היינו מבדילים מה זה טוב..
תאהבו את כולם , תדברו עם כולם , תסמכו על חלק , ואל תאמינו לאף אחד
"בסוף הכל טוב , אם עכשיו לא טוב זאת אומרת שעוד לא הגיע הסוף..."
אחרי הרע בא הטוב , אחרי הדמעות יבוא החיוך
"כשאלוהים סוגר דלת לאפשרות אחת - הוא פותח חלון לאפשרות אחרת"
"יש לך משהו יפה בעיניים - אה זה אני בקטן.."
זכור שכשאינך מקבל את מה שאתה רוצה , זוהי לעתים מתנת גורל נפלאה
"עדיף אמת שתגרום לך לבכות , מאשר שקר שיגרום לך לחייך..."
"דקה אחת של עצבים היא בזבוז 60 שניות של אושר.."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה