תפריט

סטטוסים חדשים לפייסבוק! מגוון של סטטוסים מצחיקים וחדשים.. תהנו!

איש שיחה זה איש ששותק ומקשיב
אל תנסה כל הזמן להשיג מה שאתה רוצה, נסה לשמור על מה שכבר השגת
בא לי עכשיו לקרנףףף איזה סטייק חח
אם אתה רוצה לדעת מי אתה תשאל את האויב שלך
גישה חיובית אולי לא תפתור את כל הבעיות שלך אבל היא תעצבן מספיק אנשים כדי שזה יהיה שווה.?
מישהי אומרת לי "חמודד יש לך חלב על השפתיים" עניתי לה: זה החלב שלך בייב
נשיםםםם - כשאת אומרת לא למה את מתכוונתתתת?! חח
מי שמתייחס אלייך כמו אוויר לא יכול לנשום בלעדייך
רק אלמנה יודעת בודאות איפה בעלה ישן בלילה
קיבלתי מהוט 2000 דקות חינם בחודש, הן בוזבזו כולן בניסיון להתנתק מהם
אם כולם חושבים אותו דבר, סימן שמישהו לא חושב כלל
אל תילחם על מי שוויתר עלייך ... תוותר על מי שלא נילחם למענך...
אדם שיש לו מצח גדול (מפרצים) סימן שהוא "חושב הרבה" אדם שיש לו קרחת במרכז הראש = "מזיין הרבה" אדם שיש לו גם קרחת במרכז הראש וגם מצח גדול = "חושב שהוא מזיין"
גבר שמחפש אישה חכמה, יפה ואופה, בעצם מחפש 3 נשים.
כששלומית בנתה את הסוכה הדס הכירה לה את אתרוג שהיה לו לולב שהגיע עד הערבה
לפי השקפת העולם שלי מהות החיים, זה לא כסף - זו אהבה וזו הסיבה שאני אוהב כסף...
חוטיני הינו הסימן הטוב ביותר לדמוקרטיה. הוא מפריד בין הימין לשמאל, מבליט את שני הגושים, דואג למרכז ומאחד את מבטי העם! מאת: אני לא בטוח אבל אושר אחרק
אם תסתכל עוד 20 ס"מ למעלה תגלה שיש לה עיניים שרואות במה אתה בוהה?
הגעגוע הוא סתם תעתוע של זמן שאובד
הזמן לא מרפא , הוא רק עוזר לנו להתרגל למציאות טיפה כואבתתת
אם כבר אתה עושה טעויות לפחות תעשה טעויות חדשותת
כשאהבה מתפרצת כמו אור כבר לא זוכרים את החושך שהיה לפניה
אם זה טיפשי ועובדד= זה לא טיפשי!!
אשה היא מדהימה היא דואגת שמה שבשלת זה מה שתאכל
הייתי רוצה להיות דמעה להוולד בתוך עינייך לחיות על לחייך ולמות בין שפתייך
אתה אוהב לשחק משחקים - אז שב בבית שחק טאקי ושנה כיוון..
לפעמים להתרחק זאת הדרך הכי טובה להתקרב ...
חבל שפוטושופ לא יכול לשנות אופי..
חוכמה בחיים היא לא להשיג את מה שרוצים , אלא לשמור את מה שלא כדאי להפסיד..
אומרים שחתול מונע התקפי לב, אז איך זה שכל פעם שאני פותחת את פח האשפה וקופץ עליי חתול אני חוטפת כמעט התקף לב??
הוא מתקשר אליי ואומר שהוא רוצה לישון איתי כפיות ..אז אמרתי לו..מותק? אני לא ישנה עם חד פעמיייי !
ניראלי שאני צריכה משקפיםם כי אני לא רואה אף אחד ממטר!!
אין דבר כזה ילד רע, יש ילד שרע לו.
חרבני בשקט חרבני בנחת, דמייני שהאקס שלך יושב מתחת :)
אם הייתי יודעת שזה ייגמר-הייתי מסיימת את זה יותר מהר..
פיות שיניים מחנכות ילדים לסחור באיברים תמורת כסף..
איבדת יהלום בזמן שהיית עסוק בלאסוף אבנים..
מוווותק ? את הכי יפה בארץ ,שכולם בחו"ל..
לעולם על תרדו על שמנים כי אם הם יירדו עליכם יהיה לכם קילה..
מתי יגיע היום שנלך יד ביד ולא ראש בראש..
מגיל קטן לימדו אותי לספור מאחד ....בגלל זה אני לא סופרת אפס כמוך
לכל מכוערת יש שתי תכונות טובות... אופי טוב וחברה כוסית
יש לי ראיה 6.6 ועדין לא רואה אותך ממטר
ולחשוב שפעם אגודל הייתה סתם אצבע .
חבר אמייתי זה אחד שילחחץ לייק גם אם הסטאטוס מעפפן D:
אומרים שאם תחפור בור תגיע לסין. האמת היא, שלא. אבל אם תחפור מנהרה, תגיע לסיני
איך קוראים למכון בריאות ברוסית... ספא-סיבה
הבעלים של אבולעפיה נעצר אתמול , הוא פיתה עיראקית
המחשב שלי פעם ניצח אותי בשחמט, אבל הפסיד לי מיד אחר כך בקרטה
אין בן אדם שגומר לימודים!!!! יש לימודים שגומרים בני אדם!!!
מה הומו מבקש לפני מותו ? שישבו עליו שבעה
לא משנה כמה נשרים יש בשמיים,גם תרנגול יכול לעוף בסופו של דבר.
יש אנשים שתמיד ישנו לבד,ככה זה כשהאגו תופס את רוב המיטה.
יהלום זה החומר הכי חזק בטבע, הוא היחיד שמסוגל להשתיק נשים..
אפס תמיד נשאר אפס....גם עם נכפיל אותו במליון :)
מאמי, מתי תבין שאצלי הכתר על הראש, אצלך הכתר בשיניים..
לעשות לייק זה כמו להתנשק עם מכוערת בהתחלה זה נחמד אבל אחר כך אין לך כוח לתגובות של כולם
הלוואי שאגיע הביתה אני יגלה שהכביסה פיתחה נטיות אובדניות ותלתה את עצמה.. :)
לפעמים אתה מאבד אותה רק בגלל האגו , רק בגלל ששכחת להזכיר לה כמה אתה אוהב וכמה אתה שלה
מצחצח שניים והולך לחטוף ילדים תמניים
אם כל אחד היה מתעסק בעניינים שלו, העולם היה מסתובב הרבה יותר מהר!
אוהב זה לא מישהו שרק אומר את זה , אוהב זה מישהו שעושה משהו בשביל זה
אין כמו אמא אני אצעק בקול גם ברגעים קשים את בישבילי !? הכל :)))
מה ההבדל בין פיל לפסנתר פסנתר אפשר להפיל אבל פיל אי אפשר לפסנתר
הוא השיג מה שאף אחד לא הצליח ועכשיו הפסיד מה שאף אחד אחר לא יעזור לו לקבל חזרה D ;
המצפון לעולם אינו מונע מעשים רעים - הוא רק מונע הנאה מלאה מהם ( ;
קומי תראי לעולם שאת קיימת תראי לו שגם בלעדיו את נושמת ...
אסור לריב עם נחמן כי הוא מאומן חחחח
נובלס- טוב למות בעד ארצנו D:
מה רוסי מברך שנולדה לו ילדה? ברכת העסק.. :)
מה משותף בין בלונדיניות לכדור הארץ?"... "לשניהם יש כוח משיכה..." :)
נכון שהשלט של YES נראה כמו אשה בהריון ?..
צריך פייס בחיים! ;-)
אני כל כך עייפה שאפילו לסיים את הסטטוס הזה אני לא מסו..
אם היה נישאר לייק אחד בעולם למי הייתם נותנים אותו ?
לפעמים אני מרגישה שאני חיה בסדרה , מקווה שהעונה השנייה תהיה הרבה יותר טובה ... (-;
זה נכון שלבנות דתיות יש שופרות במקום חצוצרות?
שונאת ת'אנשים שיושבים ישר ומדברים עקום
הכי באסה בהפרעת קשב וריכוז זה שכשאתה מתחיל מש..... הא הנה פרפר
לפעמים בא לי לצאת איתך החוצה לשחק מחבואים ולא לחפש!
חשד לזיופים בפייסבוק-לייקים תוצרת סין!
העוני בהרצליה פיתוח עובר כול גבול ,
מיסכנים אתמול ראיתי שם מלא מכוניות בלי גג...
לא משנה כמה נקלל את הצאט ונתעצבן עליו ונאיים עליו תמיד נחזור אליו על ארבע חח
אל תקנאי שאני יפה - תקנאי כי חבר שלך חושב ככה
נוסטלגיה היא לא מה שהייתה פעם
ערס מבלה 11% מחייו כשהוא נשען לתוך חלון מכונית של חבר
מרוב שאתה יפה,בא לי לדרוס אותך בשביל לקבל פרטים
מי שהולך בלי שיגידו לו,חוזר בלי שיקראו לו !!!
אבא שלך גנן ? לא למה .... אז למה זה נראה כאילו הוא הביא לך מעדר בפנים
גם שעה עם עשר בחורות שונות לא תשתווה לדקה עם מישהי שאתה אוהב
לפעמים ניסים.. זה רק השרת של ביצפר.
ידידה שלי אמרה לי שהיא מחפשת קשר רציני.. אז קשרתי אותה לעמוד...:-)
כל גבר מחפש את האחת שתסכים לעוד אחת חח
ברגע שתחשבי ותהיי בטוחה ששכחת אותו הוא יבוא להוכיח לך שלא..
לא משנה איזה סטטוס תכתבו חחחח הסטטוס שיביא הכי הרבה לייקים ותגובות זה עברתי טסט חח
אם אני לא מת מחום, אני חי מקור?
הרבה זמן אני עושה סיאנס ועדיין לא ראיתי נשמה כמוך
העדה הכי שמחה אלה התימנים , כל השאר שמחים שהם לא תימנים..
בזמן שלא היה פייסבווק , זה נראה כאילו אין לך אינטרנט אייןן מה לעשות במחשב נכנסים לסוליטר או שמתחילים לסדר תמחשב ... חחח
לא בריא לחיות .. מתים מזה
היום הדבר הכי אמייץ שאפ'חד לא מסוגל לעשות זה.... למחווק ת'פיייסבווק D:
וואלאק אני מרוב שאני מכורה לפייסבוק, כשאני קונה בגדים אני מבקשת מהמוכרת רק מה שעשוי מלייק-רה..
מי שעומד מאחרי ומצדדי כנראה שהוא.....חתיכת שמןן
צריך עוד 11 לייקים כדי להשלים מניין..
ראשון אמר לשני שיגיד לשלישי שרביעי עושה אצל חמישי שישי שבת.
התערבתי עם מישהי: אם אני מקבל 50 לייקים לפניה, אני מקבל איתה לילה בצימר... יאללה תפרגנו לי
גם אם גבר חזק כמו פיל אישה אם רצון יכולה להפיל.
לשכוח אדם שאתם אוהבים , זה כמו להיזכר באדם שאתם לא מכירים ..

3 תגובות:

  1. ה בדיחה על התימנים היתה גזעיתת גם אני תמנייהה!!!!!
    אבל שאר הבדיחות היו מצחיקות)

    השבמחק
  2. נו ואאאם את תמניייה ?
    וועל העדות אהבת ? את יצאת פה האממניייקית והגזעעעעעעענית !!

    השבמחק
  3. פשייייי איזה סטטוסיםםם חיימ'שלי האתר הזה חחחחחחח

    השבמחק