תפריט

סטטוסים חזקים לפייסבוק - סטטוסים של תרשום תרשום לפייסבוק מאוד מצחיקים כדאי!

תרשום תרשום: חפרתם לי במוח! - דף הבית של פייסבוק 
תרשום תרשום: חה חה תוכלו ***! על הקיר שלי יש הכי הרבה הודעות! - הכותל המערבי
תרשום תרשום: נמאס לי מהפייסבוק הזה - מקושרים
תרשום תרשום: כמה בלונדיניות דפקתי היום - מבחן בגרות תרשום תרשום: סעמק כמה מדרגות יש בבניין הזה?! -אייסי טאוור
תרשום תרשום: ממסטלות הפטריות האלה - מריו
תרשום תרשום: חה חה, הפטריות האלה לא משפיעות עלי - סופר מריו תרשום תרשום: די חברה זה כבר לא מצחיק יותר, תורידו אותי! -ישו

 בקרוב עוד סטטוסים לפייסבוק!

אני מכיר אתר שיש בו מלא סטטוסים לפייסבוק מכל הסוגים, כל מיני סטטוסים חזקים שתוכלו להעתיק ולשים אצכם בפרופיל - בקרוב יפורסמו עוד מלאא דברים חדשים ומצחיקים להנאתכם וסטטוסים מצחיקים וחדשים בשבילכם!



תגובה 1:

  1. ראיתי באוטובוס איש אחד, ששכח להסתפר מאחורי הצוואר. דיווחתי לפיקוד העורף.

    השבמחק